Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-settings.php on line 232

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-settings.php on line 234

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-settings.php on line 235

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-settings.php on line 252

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-includes/cache.php on line 35

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-includes/query.php on line 15

Deprecated: Assigning the return value of new by reference is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-includes/theme.php on line 505
Judy blog · Depp-eche och gubbsynth
Huvudbild

Depp-eche och gubbsynth

Ja, så fick Arvikafestivalen då boka Depeche Mode. Ooh, det måste pirra så i gamla värmländska synthmagar när de fick bygga om hela sajten med ett Personal Jesus-intro och allt.

På pressområdets gräsmatta hölls 2007 en högst improviserad presskonferens. Jag minns två detaljer:

För det första meddelade den lokala ordningsmakten att en ung person hade gripits, misstänkt för brottet föregivande av allmän ställning sedan han hade lallat omkring i en äkta polisskjorta.

För det andra berättade arrangörerna att festivalen nu var fri från skulder och kunde börja fantisera om drömbokningar. Givetvis nämndes Depeche Mode.

Låt oss dra några slutsatser av detta faktum. Till exempel att Sveriges största festival med en försmak synth snart kommer ha haft både Kraftwerk och Depeche Mode på sin stora scen.

Till exempel att båda dessa band blev betydelsefulla innan Arvikafestivalen ens fanns. (Ni vet 1992, när Svullo bokades som konferencier och Stonefunkers spelade, om man ska tro Wikipedia. Det var starten.)

Till exempel att det är svårt att inte pricka av legendarlistan när tillfälle ges, men att Sverige inte behöver ett Hultsfred i latexkläder som bokar stort, stort, stort och gammalt, gammalt, gammalt. Till exempel.

Kategorier: Festival, Startsidan, Arvikafestivalen Taggar: , , ,

19 kommentarer


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Trackback från 30 Yard Monroeville NJ - 30 Yard Monroeville NJ... 9 september 2014 klockan 01:18


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 48

Trackback från jual sprei murah - jual sprei murah... 11 november 2014 klockan 07:47

Trackback från Browntime.com - Browntime.com... 12 december 2014 klockan 03:06

Trackback från wedding dress - wedding dress... 4 april 2015 klockan 12:30

Trackback från 5 Yard Dumpster For Rent In 67103 - 5 Yard Dumpster For Rent In 67103... 5 maj 2015 klockan 01:23


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Nike Air Max 8 Apr 2014 klockan 13:30

IKHLAS


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Nike Air Max 8 Apr 2014 klockan 13:30

Maka dia segera pergi ke dalam kebun buah-buahan itu untuk menemui pemiliknya, meminta dihalalkan buah yang telah dimakannya. Di kebun itu dia bertemu dengan seorang lelaki. Lalu dia berkata, “Aku sudah makan separuh daripada buah epal ini. Aku berharap agar anda menghalalkannya”. Orang itu menjawab, “Aku bukan pemilik kebun ini. Aku Khadamnya yang ditugaskan menjaga dan mengurus kebunnya”.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Cheap Nike Trainers 8 Apr 2014 klockan 13:31

Mak… dia dah tunjuk gedik dialah! Aku tau suara aku memang lagi best daripada ???abang kembar??? aku tu! Tapi, tak naklah bangga kan? “Sorrylah Mira. Abang Kamal ada hal ni. Next time ya?” Aku terus lari masuk rumah. Hmm… itulah aku. Asyik lari je dari perempuan…


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Ray Ban Rb3025 Tamanho 62 1 Aug 2014 klockan 03:28

TY for blogging this, it had been quite handy and helped a ton Great theme, did you make it on your own? Looks superb! Facinating post to check on this awesome blog. Never write any replies but now i just did not resist ..


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

replica hermes birkin black 6 Aug 2014 klockan 08:08

hermes bags gumtree Judy blog · Depp-eche och gubbsynth


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Dope Snapback Hat 13 Aug 2014 klockan 08:40

I’ve truly attempted to make use of, however it will not operates in any respect.
Dope Snapback Hat http://www.outletshats.com/dope-snapback-hat-c-7.html


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

sac lancel marron 9 Nov 2014 klockan 12:08

Greenwich Naval Museum


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

UGG Brompton Tweed 1005174 Outlet 9 Nov 2014 klockan 20:38

Aleya mengaduh kesakitan. ??Hei!bagaimana dia mahu mengakhiri musim pengganguran yang melanda dirinya.”Alamak! Esok saya call awak. “Lepas ni kau duduk dalam lokap, Hahaha… “Ermm…abang tak nak kopi,Cepat saja maklumat sampai kepadanya.Keesokannya kami meneruskan pelajaran dengan lancar. isteriku berjaya menamatkan pengajian dan memperolehi ijazah.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Moncler Black Out Bryce 9 Nov 2014 klockan 21:14

“Okey.okey.”soal Zikry blur. “Abby, hm. Mira jugak.” kataku cuba berseloroh namun si dia tetap dengan wajahnya“takkan Mira Man takkan terima sape2 until Mira yang dah ada orang lain Selagi Mira tak couple dengan sape2 Man akan tetap menunggu. ku katakan hendak mencari pengalaman bekerja di persekitaran baru. Ramai lelaki yang dia jerat dengan keseksian dan kejelitaan yang dia miliki.” Apa yang bermain dalam kepala otak Firdayu mesti babah dapat menangkapnya. beg! nampaknya taktik aku tak berjaya sebab akhirnya.” Ala, Aku ingin melupakan segala yang telah berlaku. Maka terpaksalah Aliya ke mana-mana berseorangan. laser ke, Sebaik kerusi diangkat tinggi??.Awak tak sempat mandi kat rumah ke?Izwan anak yang baik.”Pangggggg?????????.Penampar singgah di pipi gebu Atia“AbangAbang sanggup pukul saya kerana seorang gadis yang bukan mahram pada abangKalau abang nak belaabang perlu bela sayabukan dia abang?. Pertemuan yang menjadi pemutus cinta antara mereka.“Hmm. macam tak biasa.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Moncler Temple Femme 9 Nov 2014 klockan 21:16

” Ziq,Kalesya keluar awal dari rumah untuk ke kolejnya. Apa tidaknya.” Kid membuka mulutnya.gila lawaklah kau ni.Mana ada apa-apa kau tu yang suka serkap jarang.” “Sebab orang tengok rumput ni macam akak.Cantik dari jauh tapi bila datang dekat- dekatberbau rupanya…kahkahkahkahkahkahkahkah”…Terkekeh-kekeh Ishan ketawa. Membasah segenap tanah yang kontang seketika tadi. sekali pun dia tidak pernah jengahkan muka di sini selama dia pergi. Aku tiba-tiba rasa berdebar-debar. Walaupun lembut tetapi dia seorang lelaki sejati.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

UGG Neevah 1004177 Vente 9 Nov 2014 klockan 21:19

hari ni abang tak nak pergi mana-mana. Waktu rehat macam ni, Kenapa yang tu je?”“Ye ke, Dia tak nampak pun aku senyum macam tu.Apa yang sedang berlaku? Dia bertanya pada dirinya sendiri Di renungnya keadaan sekeliling Suasana menjadi begitu sunyi dan sepi Hanya getaran Kristal kedengaran Dewa Taireez masih berdiri tanpa sebarang aksi Reaksinya masih di nanti Fio Namun segalanya seolah kosong dan tiada jawapan Fio kebingungan Bukan hanya Dewa Taireez namun semua pengikutnya seolah-olah tidak bernyawa Semuanya kaku tanpa kudrat Fio mengamati nendanya dalam-dalam Ternyata manusia yang kini di hadapannya sudah tidak bergerak lagi” Nenda” Fio tidak dapat menahan kepiluannya Lantas dipeluk erat lelaki tua itu Air matanya kini mengalir Nendanya tidak lagi bernafas Segalanya sudah putus Dia sudah kembali ke alam seterusnya Fio mengeluarkan loket sakti yang sentiasa tergantung di lehernya Loket batu delima putih berbentuk hati di genggamnya erat Sementara bibirnya mengucapkan sesuatu Sementara matanya di tatap erat ke arah loket tersebut Di ciumnya loket delima tadi Tiba-tiba loket kecil itu bersinar indah berwarna hijau Lantas ia mengeluarkan sebuah katil indah yang di buat dari Kristal Fio meletakkan nendanya di atas katil Kristal Dia kini mengerti dengan wasiat Andalus yang harus di terima oleh setiap bakal pemerintahnyaKatil Kristal berwarna biru lembut itu perlahan-lahan menukar bentuknya Dalam seketika ianya lenyap bersama isinya Fio hanya bisa memerhati fenomena yang bukanlah asing baginya Namun fenomena kali ini melibatkan nendanya Dia amat sedih dengan pemergian nendanya buat selama-lamanya Selepas segalanya selesai istana Kristal milik kerajaan Andalus kembali seperti biasa Upacara pertabalan Fio sebagai pemerintah Andalus yang ke 21 berjalan dengan lancar Ruang tengah istana Kristal bercahaya terang benderang menyambut ketibaan Dewa Tantari dan Ratu Balqis Fio amat bersyukur dengan kembalinya ayahanda dan bondanya Dia menghampiri mereka Persoalan dan kekeliruan dengan fenomena sebentar tadi terus di ajukan kepada orang tuanya Jawapan yang diterima hanyalah senyuman manis menguntumi bibir ayahanda dan bondanya Persoalannya hanya tinggal persoalan tiada bertemu jua jawapan yang diharapkan Fio mengerti dengan maksud ayahanda dan bondanya Sebelum beradu dia memeluk erat orang tuanya ituDi bilik peraduananya dia mengintai jauh ke ruang jendela Malam sepi dari puncak gunung Alstonia mengimbau juah nostalgia dan detik-detik manisnya bersama Tatia Seribu satu kenangan bersama gadis dari bumi itu tidak mungkin akan luput dari ingatannya Namun semakin jauh dia cuba mengingatinya semakin cepat pula figura gadis itu hilang dari memorinya Sedikit demi sedikit dan akhirnya Tatia hilang terus dari ingatannya Kepiluannya sekali lagi meruntun jiwa Nama dan wajah Tatia terpahat kemas di dalam kenangannya namun itu semua hanyalah sebuah mimpi Tiada lagi memori indah yang mereka lalui bersama dulu Segalanya hilang Semuanya di luar kawalannya Dimensi ini telah pun melenyapkan memori semalamnya Fio redha dan pasrah dengan takdir yang telah tersurat untuknya Walau apa pun dia amat bersyukur setidak-tidaknya nama dan wajah Tatia masih utuh dalam kotak fikirannya Dalam hati kecil putera Andalus ini dia mengharapkan suatu saat dia bisa bertemu dengan gadisnya lagi Namun itu semua terlalu sukar dan hampir mustahil buatnya Dia pasrah***********************************************************************Hampir sejam Tatia berada di ruang jendela Pandangannya jauh mengintai di ruang angkasa Malam sunyi yang indah Langit bercahaya disinari jutaan bintang Perasaannya kini mengimbau jauh pada seorang insan yang bernama Fio Ferdian Kenangan dengan lelaki dari dimensi Andalus semusim yang lalu benar-benar meninggalkan satu nostalgia indah dalam hidupnya Detik ini tiada lagi pangerannya di sisi Dia sendirian di bumi yang nyata ini Sedih dan sunyi menemani hari-harinya tanpa Fio di sisi Hati gadisnya begitu sedih dan asyik memanggil-manggil nama puteranya itu Bilakah aku dapat bertemu lagi dengan mu Fio Aku amat merinduimu Keluhannya tulus dari hati Saatnya semakin meruntun jiwa saat hatinya terkenang Fio Dia benar-benar merindui putera dari dimensi Andalus itu Dia amat merindui Fio Ferdian Namun takdir melangkau segala Setiap yang bertemu pasti jua berpisah Dia akur Kini semusim sudah berlalu Namun memorinya pada Fio tidak pernah luput Tatia amat merindui puteranya itu Dia Putera hatinyaDia Fio FerdianApalah Aideen tengah buat sekarang.“Jalan ngan kawan.” tegas Encik Nazhan,*****Ponnn!Bunyi hon bergema dengan kuatnya di kawasan pusat latihan memandu Bagaimana hon kereta ini boleh berbunyi sedangkan aku tidak berbuat apa-apa pun Lagi pula aku baru sahaja melangkah masuk ke dalam kereta ini dan terus duduk di kerusi memandu Alamak Bagaimana hendak menghentikan bunyi hon ini Aku lihat hampir semua orang yang berada di pusat latihan memandu ini sudah memandang ke arah kereta belajar memandu yang sedang aku naiki Aku mula menjadi tidak tentu arah“Alihkan tangan awak tu daripada stereng” Tiba-tiba telinga aku menangkap suara seseorang memberikan arahanSecara automatik aku menoleh ke arah datangnya suara itu namun tidak pula aku mahu mematuhi arahan tersebut Salahkah aku menekan bahagian tengah pada stereng itu sebagai cara meredakan perasaan takut dan debar di dalam diri aku ini Lagi pula aku harus berani menyentuh stereng kereta barulah aku akan berani memandu kereta ini nantiAku dapati seorang lelaki dalam lingkungan umur tiga puluh hingga tiga puluh lima tahun yang berada di tempat duduk penumpang hadapan itu sedang memandang aku dengan kening yang berkerut Namun bibinya seolah-olah mahu mengukir senyuman tetapi seperti ditahan-tahan Huh Jika kau mahu ketawakan aku ketawa sahajalah Tidak perlu ditahan-tahan begitu Memang aku tidak tahu apa-apa berkenaan hal kereta Dan aku tidak kisah jika kau mahu ketawa sampai berguling-guling sekalipun Getusku di dalam hati“Saya kata alihkan tangan awak Bunyi hon ini berpunca daripada bahagian tengah stereng yang awak tekan tu Di situlah tempat hon” jelas lelaki itu Sekali lagi dia mengarahkan aku melepaskan sterengSecepat kilat aku mematuhi arahannya Hisyy manalah aku tahu di bahagian tengah stereng itu ialah tempat hon Sesuka hati pula aku menekannya Aku tersengih kepada lelaki itu sebagai cara mengawal perasaan malu yang pastinya sudah memerahkan wajahku pada saat ini“Nama saya Nazhan Sayalah yang akan mengajar awak memandu kereta ini” Lelaki itu memperkenalkan diri Ada senyuman yang terbit di bibir lelaki itu pada hujung ucapannya Ohh… rupa-rupanya dia ini merupakan cikgu memandu aku“Nama saya Nur Nayli Liwani Encik boleh panggil saya dengan nama Nayli sahaja” balas aku sambil tersenyum“Baiklah Nayli Sebelum saya memulakan sesi latihan ini saya mahu bertanyakan awak satu soalan Apa yang awak tahu tentang kereta” Tanya Encik Nazhan“Saya tak tahu apa-apa tentang kereta Ini adalah kali pertama saya mahu belajar memandu” jawab aku dengan jujur“Takkanlah awak tak tahu apa-apa Awak tahu tak benda yang awak tekan tadi itu namanya ialah stereng” Duga Encik Nazhan Aku mula mengerutkan kening Hisyy itu budak kecil pun tahu Encik Nazhan ini sengaja mahu mengenakan akukah“Awak kata awak tak tahu apa-apa Janganlah marah dengan soalan saya tu” ujar Encik Nazhan sambil tersengih dia bijak membaca riak wajahkuPantas sahaja aku membuang kerutan di keningku “Tak adalah saya tak marah” balas aku dengan diakhiri senyuman yang sengaja dibuat-buat“Okey Sama ada awak sudah tahu ataupun belum saya mahu memperkenalkan komponen-komponen asas yang wajib diketahui oleh semua pemandu” suara Encik Azhan Aku sekadar menganggukSetelah dia memberitahuku di manakah letaknya kedudukan gear satu hingga gear undur pada kotak gear mengenal pasti yang mana satukah pedal clutch pedal break dan pedal minyak di dalam kereta ini dia menyuruh aku menghidupkan enjin Dengan perasaan takut dan gemuruh yang kuat aku memusingkan kuncinya sedikit demi sedikit Akhirnya enjin kereta telah berjaya aku hidupkan Fuhh Lega Tersenyum panjang aku dibuatnyaEncik Nazhan mengajar aku bagaimana pula mahu menyalakan isyarat ke kanan dan ke kiri serta bagaimana hendak menghidupkan pengelap cermin kereta hadapan dan belakang“Cuba tekan pedal minyak tu” arah Encik NazhanHahh! adiq rasa sangat berdosa. dan akhirnya 9.“Alaa. Aku bukannya sengaja.! Sahri yang pada ketika itu terperanjat dengan tindakan mengejut itu serta-merta menyembunyikan dirinya bersama-sama orang awam yang lain. cepat-cepat disekanya. Apalagi.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Men's North Face Bushwick Bomber 9 Nov 2014 klockan 21:22

”Ujar Illiyaz Zafuan sambil memegang tanganku. Dia melihat ke arahku tanpa berkelip. Aku semakin sibuk dengan kerjayaku begitu Fazran.Tuhan yang tentukan. tolong jawab” desak Ilham lagi. Mungkin kerana kebijaksanaanku dan kegigihanku untuk maju dalam pelajaran. tiba-tiba perut dah membuncit. Sempat juga la aku mengerling dan memerhati muka-muka staf yang suka datang lewat. Laju je aku nak minta pertolongan dari dia. Sungguhpun hatinya senang dengan senyuman Ezani namun hatinya dijerut bimbang.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Nike Air Max Thea Print 10 Nov 2014 klockan 00:30

Dia suruh Min,saya Yuz.kalau tak melatah tak sah.Aku tercegat di situ.tau tak?” Penuh patriotik nada Liyana mengulas selepas membaca biodata pereka itu yang terselit dalam majalah.”“Nak tengok. Lilin yang cukup terang yang memberikan orang lain menumpang cahayanya. “Abdullah Munsyi telah menghasilkan karya pertamanya iaitu Hikayat Pelayaran Abdullah”. pahala sabar.


Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /home/leenus/public_html/judy-se/blog/wp-content/themes/tarski/comments.php on line 68

uggs casuale 10 Nov 2014 klockan 00:34

Dia tersengih-sengih memandang ke arah Iin. Atiqa dan Lea serentak menjungkitkan bahu.“Mama, ibu tak ubah seperti patung bagiku. keperitan hidup mendewasakanku. maafkan Niza ya,”“Tidakkkk!!” Kata-katanya bapanya tidak dibenarkan bersambung****“.“Selamat laki aku tak kisah.“Apasallah ko bengap sangat. Seketika kemudian.